En serviceaftale kan spare dig for dyre udkald og reparationer i fremtiden

Vi tilbyder disse tre standardpakker, der kan tilkøbes alle standard monterede Alux produkter:
  • Basis             Servicebesøg 1 gang om året
  • Basis 8+       Servicebesøg 1 gang om året + ret til udkald inden for 8 timer
  • 24h               Servicebesøg 2 gange om året + ret til udkald straks/snarest

Fordele med en serviceaftale:

  • Servicevagt 24 timer i døgnet
  • Gratis telefonsupport
  • Hurtig udrykning
  • Forlænget levetid på dine Alux produkter
  • Servicering og eftersyn efter en fastlagt plan
  • Altid originale reservedele
  • Dokumentation, der imødekommer myndighedernes krav
  • Servicehæfte, der dokumenterer eventuelle fejl og mangler

Serviceaftalerne kan tegnes på alle vores standard monterede løsninger, og der er altid mulighed for at tilpasse aftalen yderligere til dit behov.

En fast aftale om serviceeftersyn giver oftest den største fordel ved løsninger, der benyttes hyppigt, og som en virksomhed er afhængig af. Det kan være sikringsgitteret på butiksfacaden eller caféens markiseoverdækning, der har lidt motorstop, er blevet påkørt eller er kørt skæv eksempelvis. For at undgå kundetab, er det vigtigt at få gitteret/markisen til at virke hurtigt, og her står Alux klar til at rykke ud.   

Ring til serviceleder Claus Christensen på 87207327 og få et uforpligtende tilbud på en serviceaftale. 

Du kan downloade brochure i højre side.

70 26 21 40

Vi bruger cookies!
Cookies er nødvendige for at hjemmesiden fungerer korrekt og indsamler viden om anvendelsen af hjemmesiden.
Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies. Læs vores cookie-politik her